ad_group
  • neiye

Cumu caccià a ruggine da u railing di ferru?

1

1. Rimozione di ruggine manuale: Utilizendu arnesi manuali cum'è carta di ferru, scraper, spatula è spazzola di filu.Stu metudu hè alta intensità di travagliu, bassa efficienza di produzzione, ma operazione simplice è flessibile, hè sempre aduttatu.

2. Rimozione di ruggine meccanica: Utilizendu l'impattu è l'attrito di a putenza meccanica per sguassà a ruggine.A machina più cumunimenti usata include spazzola di ventu, pistola di rimozione di ruggine, spazzola elettrica, rota di sabbia elettrica, etc. Picculi pezzi d'acciaio ponu esse carricati in buckets pieni di sabbia gialla o chips di legnu è si movenu à una vitezza di 40-60 rpm.Attraversu l'attrito di collisione, alta efficienza di produzzione è qualità di rimozione di ruggine di bona qualità, chì hè stata largamente usata.

3. Rimozione di ruggine d'iniezione: Powered cù forza centrifuga meccanica o aria compressa è acqua d'alta pressione, spruzzate l'abrasivi (sabbia o bola d'acciaio) in a superficia di u travagliu à una velocità alta attraversu una bocchetta speciale, è sguassate a terra (cumprese a pelle di pittura antica dannata). ) è a curruzzione cù a so forza d'impattu è attritu, cù alta efficienza di produzzione è bona qualità di trattamentu.A superficia d'acciaio sabbiata hè ligeramente serrata per aumentà a forza di ubligatoriu di u revestimentu è a superficia d'acciaio.Ma a so rugosità ùn deve micca più di 1/3 di u gruixu di u revestimentu.I metudi di rimozione di ruggine di sabbiatura usati cumuni includenu sabbiatura secca, sabbiatura umida, sabbiatura senza polvere è sabbiatura ad alta pressione d'acqua.

4. Rimozione di a ruggine chimica: Utilizendu a suluzione d'acidu è l'ossidi di ferru, dissolve è sbuchjate a strata di ruggine di a superficia per ottene u scopu di a rimozione di a ruggine.Allora hè cunnisciutu ancu com'è "lavà à l'acidu" è prevenzione di ruggine.Ci hè parechje formulazioni per l'eliminazione di a ruggine chimica, di solitu una suluzione di l'acidu sulfuricu di 7% à 15% (o 5% di sal di tavola) hè aduprata cum'è una suluzione di rimozione di l'acidu.Per prevene a corrosione di sulfate di l'azzaru, pò esse aghjuntu una piccula quantità di inhibitori di corrosione, cum'è rodine è tiourea.Inoltre, pò ancu aduprà l'acidu fosfatatu, l'acidu di nitrate, l'acidu cloridicu è cusì per fà diverse soluzioni per lavà l'acidu è a rimozione di ruggine.Ci sò parechji metudi di decapaggio, di solitu utilizendu u metudu di lavaggio à l'acidu impregnatu, u metudu di decapaggio spray.Inoltre, a crema àcida, secondu e cundizioni specifiche.


Tempu di Postu: Dec-21-2021