ad_group
  • neiye

U WISA hà publicatu u ranking mundiale di 50 imprese di l'acciaio, una pressione enorme per u vincitore!

Un totale di 1,878 miliardi di tunnellate d'azzaru sò stati prudutti in u mondu in u 2020, un aumentu di 9 milioni di tunnellate annu à l'annu, secondu l'Associazione Mondiale di Ferru è Acciaio (WISA) publicata u 4 di ghjugnu. in u mondu sanu, pruducia 1,0648 miliardi di tunnellate d'azzaru in 2020, chì rapprisentanu u 56,7% di a pruduzzioni tutale di u mondu.L'India è u Giappone anu classificatu secondu è terzu cù 100,3 milioni di tunnellate è 0,83,2 milioni di tunnellate rispettivamente.

À u listessu tempu, u WISA hà annunziatu a classificazione di a produzzione di i principali cumpagnie di l'acciaio in 2020, è a classificazione di l'imprese di l'acciaio glubale hà cambiatu assai.

ArcelorMittal, l'anzianu hegemone, hè statu superatu da u Baowu di a Cina è hè cascatu in u sicondu postu dopu chì a so pruduzzione hè cascata drasticamente per via di l'impattu di l'epidemie.In fatti, ancu senza esse affettatu da l'epidemie, China Baowu puderia ancu superà ArcelorMittal per diventà u più grande gruppu di acciaio in u mondu per mezu di una fusione è riurganizazione cuntinua.

U Gruppu HBSl hà righjuntu un locu è u Gruppu Shagang hà rializatu dui posti, superendu u Giappone Iron & Steel, rispettivamente, per classificà u terzu è u quartu in u mondu cun pruduzzione di 43,76 milioni di tunnellate è 41,59 milioni di tunnellate.

U 9 ​​di marzu 2020, u cumpletu di l'acquisizione di British Steel da Engage Group hà risultatu in l'acquisizione di British Steel Scunthorpe Steel Works, Teesside Steel Beam Rolling Mill è Skinning Grove Steel Works, è ancu FN Steel Works di British Steel è TSP Engineering.U Gruppu Dedicatu hà ancu aumentatu 11 posti in u ranking globale à u numeru 20 in 2020.

Ancu per via di acquisizioni, Delong Group è Hebei Xinhualian Metallurgical Holding Group sò entrati in u top 50 di a classificazione di l'Associazione Mondiale di l'Acciaio per a prima volta.

At prisente, riurganisazione Saddan, Shagang & Angang riforma mista, Baowu è Baotou azzaru è Xinyu ghjustu u riurganisazione di azzaru, u futuru, u listinu vi dinù piglià postu maiò cambiamenti.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2021